دانلود بیست | دانلود مقاله,پرژه,گزارش کار,سوالات استخدامی

دانلود مقاله,پرژه,گزارش کار,سوالات استخدامی

دانلود بیست | دانلود مقاله,پرژه,گزارش کار,سوالات استخدامی

دانلود مقاله,پرژه,گزارش کار,سوالات استخدامی

دانلود مقاله,پرژه,گزارش کار,سوالات استخدامی

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

سیب زمینی

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر

سیستم آبیاری سنتر پیوت

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر

عنوان انگلیسی مقاله: online reporting accounting in cybersociety
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله گزارش آنلاین متصل و تحت نظر سیستم مرکزی : حسابداری در جامعه الکترونیکی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

خلاصه

هدف- این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود.

طراحی/ اسلوب شناسی/ طریقه- این مقاله تمرکز روی موضوع خاصی را معرفی می کند، ظهور پدیدة گزارش (دهی) آن لاین و موضوعاتی که آن پدیده در ارتباط با حسابداری بوجود می آورد و به صورت خلاصه مشارکت مقالات در آن موضوع را مرور می کند.

یافته ها- یافته های مبتنی بر اینکه مقالات در خصوص این موضوع، درک از نقطه تلاقی و اثرپذیری بین گزارش آن لاین و حسابداری را توسعه می دهد.

اصالت/ ارزش- این مقاله مشارکت های مربوط به موضوع را در موقعیت نامعلومی (مبهمی) قرار می دهد که به موجب آن گزارش آن لاین به صورتی انتقادی، تغییری و زمینه ای به لحاظ واقعیت ها و پتانسیل ها، فهمیده می شود.

کلمات کلیدی- عملیاتهای آن لاین، اینترنت، وب جهانی، اطلاعات حسابداری، تحقیقات.

نوع مقاله- مرور کلّی

ظهور وب به عنوان یک منبع اطلاعاتی و به عنوان یک وسیله ارتباطی، به صورت گسترده ای به عنوان یک پدیدة کلیدی در زمان ما، شناخته شده است. وب نمونة مشهودی از جهانی سازی و ظهور صرفه جویی های همراه با معرفت (آگاهی) است (هلال وتِیلُر ۱۹۹۹؛ لِیمر ولارین، ۱۹۹۹). هلال وتیلُر (۱۹۹۹)، تأکید می کنند که زمینة اقتصادی و اجتماعی جهانی چقدر در حال متفاوت شدن است- و تهدیدات و فرصتهایی که این تحول عرضه می کند- در نتیجة آنچه آنها در عین حالی که یکی شدن “جهان” در یک بازار جهانی به واسطة وجوه امری دانش، تحت تأثیر قرار می گیرد”، می بینند. (هلال وتیلر ۱۹۹۹، صفحه ۶۳). از نظر این مؤلّفین این تغییرات یک انقلاب اطلاعاتی را که ایجاد کنندة سیستم های جدید اقتصاد سیاسی است، تشکیل می دهند. آنها استدلال می کنند، توانایی ما جهت “کنترل اطلاعات” که “بصورت غیردقیق در یک عامل یک میلیونی ضرب شده” در دهه های اخیر از قرن گذشته در جریان بوده است تا به واسطه ضرب در یک میلیون تای دیگر زودتر از زمان معمول، افزایش یابد. (هلال و تیلر ۱۹۹۹ صفحه ۶۳). در ارتباط با نکته ذکر شده، آنها بر این عقیده اند که: “در چند کلمه، یک پایة تکنولوژیکی، خِبرده تر برای مسائل اقتصادی در حال ساخته شدن است که بر فشارهای قبلی ما فائق می آید” در عین حال این (پایه تکنولوژیکی)” نوعی از فعالیت های به یک اندازه مشکل را در ارتباط با ابعاد سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی ارائه می کند” (هلال وتیلر ۱۹۹۹، صفحه ۶۴).

ترجمه مقاله مدیریت تولید

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر

عنوان انگلیسی مقاله: Production management
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله مدیریت تولید
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

چکیده :

پیش نیازهای لازم برای ورود به یک شغل معمولاً رسیدن به جایگاه یک مدیر موفق تولید ، مستلزم برخوداری از تجارب فراوانی است . اکثر مردم در چنین موقعیتی در نقس های جانبی ( مکمل ) از قبیل کنترل موجودی ، تجزیه و تحلیل وضعیت ، طراحی  مواد یا سرپرست کارگاه ظاهر می شودند .

در حال اغلب افرادی که به کارگاه می شوند داری مدرک دانشگاهی یا HND می باشند اگر چه برخی فرصتهای شغلی نیز برای آن دسته از افراد فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم شده است که خود را برای مطالعه ئر جهت افزایش قابلیتهای شغلی آماده می کنند مانند آن دسته از شایستگی های شغلی که از سوی موسسه ای که خواهان فعالیت در آن هستید ، مدرک دانشگاهی یا HND در یکی .

از رشته های زیر مطلوب می باشد .

مهندسی مکانیک

علم تغذیه

مهندسی پردازش

تجارت و مدیریت

مهندسی الکترونیک

تکنولوژی مواد حمل و نقل /توزیع / سازمان دهی

شیمی

فیزیک زیست شناسی

با این وجود کسب قابلیت در سایر رشته ها (مانند مهندسی شهرسازی و علوم انسانی ) مانع فعالیت فرد در مدیریت تولید نمی شود . بعضی از دانشگاهها رشته های علوم انسانی و دانشگاهی Leeds و Coventry و Sfield ، Hudder  . رشته های وابسته به تحصیلات پس از لیسانس در مدریت تولید در دانشگاه منچستر Tessid و Nottingham ارائه می شود . اگر چه کسب تجربه قبل از ورود به بازار کار یک  عامل ضروری محسوب نمی گردد . اما برحورداری از این تجربه  بسیار مفید و سود مند می باشد . حال چه این تجربه از اشتغال در تعتیلات حاصل گردد یا از اشتغال در یک محیط صنعتی در طی دوران تحصیل فراهم شود . چنانچه طرح و برنامه مدرنی در اختیار ندارید ، در جهت سازماندهی یک محیط کاری تلاش کنید . گاهی اوقات IOM قادر به ارئه پیشنهاداتی است.

شناخت ریسک و بازده ، CAPM و مدل سه عاملی فاما – فرنچ

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر

عنوان انگلیسی مقاله: Understanding risk and return the CAPM and the fama _ French three _ Factor mode
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله شناخت ریسک و بازده ، CAPM و مدل سه عاملی  فاما – فرنچ
دسته: 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

ریسک و بازده:

مفهوم عمومی: انتظار بازده بالاتر داشتن مستلزم پذیرش ریسک بیشتر است.

بسیاری از سرمایه گذاران به این نکته توجه دارند که پذیرش ریسک بالاتر برای دریافت بازده های بالاتر الزامی است. در این مقاله ما دو مدل مهم را برای توضیح این رابطه بکار گرفته وآنها را توضیح می دهیم. آنگاه توضیح خواهیم داد که چگونه این ابزارها می توانند بوسیله سرمایه گذاران برای ارزیابی داراییهایی همانند اوراق قرضه مورد استفاده قرار گیرند.

چرا باید شرکتهای با ریسک بالاتر درآمدهای بالاتری هم داشته باشند ؟ مسلمً یک سرمایه گذار به ازای پذیرش ریسک بالاتر ، نیاز به بازده پیش بینی شده بالاتری دارد. و ما در واقع این ارتباط را با بررسی بازده های بلند مدت تاریخی سهام، اوراق قرضه و داراییهای با ریسک کمتر ، همانگونه که در اولین نمودار آمده است ، مشاهده می کنیم.

برای درک این مطلب ، فرض کنید که یک سرمایه گذاری که پیش بینی شده است یک میلیون دلار را بطور مستمر و سالانه ایجاد کند ، انجام گرفته است. یک فرد برای یک چنین دارایی چقدر حاضر است بپردازد؟ پاسخ به نامشخص بودن یا ریسک پذیری گردش وجوه نقد بستگی دارد. با مشخص بودن کامل شرایط که در آن گردش وجوهخ نقد بهنگام قرارداد کاملاض مشخص می شود ، یک سرمایه گذار دارایی را با نرخ بدون ریسک در نظر خواهد گرفت . همچنانکه میزان نا مشخصی افزایش می یابد ،بازده مورد نیاز برای جبران ریسک افزایش می یابد و در نتیجه در قیمت پایینتری سرمایه گذار مایل به سرمایه گذاری است ، زیرا ریسک بالاتر مستلزم دادن تخفیف است.

بعلاوه اقتصاد دانان فرض می کنند که سرمایه گذاران ریسک گریز هستند ، به این معنا که آنها حاضرند از بخشی از بازده چشم پوشی کنند ( و حتی حاضرند کمتر از ارزش فعلی بازده آتی پیش بینی شده را دریافت کنند ) تا ریسک را کاهش دهند. اگر این فرض درست باشد،انتظار داریم سرمایه گذاران برای جبران ریسک اضافی پذیرفته شده بواسطه نگهداری داراییهای ریسک پذیرتر ، بازده بیشتری را تقاضا کنند.

ترجمه مقاله ده فایده سازمان تجارت جهانی

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر

عنوان انگلیسی مقاله: WORD TRADE ORGANIZATION
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله  ده فایده سازمان تجارت جهانی
دسته: 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

جهان پیچیده است و ما سعی کرده ایم که در اینجا، فقط طبیعت پیچیده وپویای تجارت را منعکس نمائیم. به طور اختصار بر برخی مزایای سیستم تجاری WTO تاکید کرده ایم ولی ادعا نمی کنیم که همه چیز در اینجا کامل وبی عیب است زیرا درغیر اینصورت مذاکرات بیشتری درجهت اصلاح سیستم صورت نمی گرفت. همچنین ادعا نمیکنیم که همه تمام اجزاء WTO  را قبول دارند که این خود شاید دلیلی برای ماندگاری سیستم باشد. دراینجا کشورها گردهم چمع می شوند تا اختلافات تجاری خود را حل و فصل کنند.
دلایل قانع کننده بسیاری برای برپائی و ماندگاری سیستم موجود است که دراینجا ده مورد آن ذکر و بحث میشود:
1- این سیستم به حفظ و ارتقاء صلح کمک میکند
2- مناقشات و اختلافات به طریقه ای سودمند مشکل گشائی میشوند
3- رعایت قوانین، زندگی را برای همه آسانتر می سازد
4- تجارت آزادتر، هزینه های زندگی را کم میکند
5- حق انتخاب کالاها بیشتر شده و کیفیتها بالاتر می رود
6- تجارت، درآمدها را افزایش می دهد
7- تجارت، رشد اقتصادی را افزایش می دهد
8- قوانین و ضوابط پایه ای، زندگی را آسانتر می کنند
9- دولت ها در برابر اعمال نفوذهای شخصی و گروهی محافظت می شوند
10- این سیستم دولتهای شایسته و خوب را ارج می دهد و تشویق میکند

1- این سیستم به حفظ صلح جهانی کمک می کند
شاید این ادعایی بزرگ بنظر رسد و نمی توان فقط بر آن تکیه کرد، اما این سیستم به برقراری صلح جهانی یاری میرساند و اگر دلیل آنرا بدانیم تصویر واضحتری از کاری که
سیستمWTO واقعا انجام می دهد خواهیم داشت  .
صلح تقریبا نتیجه دو اصل اساسی تجارت است :
- جریان یافتن تجارت به صورت روان
- فراهم آوردن بستری عادلانه و سازنده برای حل و فصل اختلاف تجاری کشورها    
تاریخ پر از جنگهایی است که براثر مناقشات تجاری ایجاد شده اند یکی از مشخصترین مثالها، جنگ دهه 1930است که کشورها به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از واردات خارجی جلوگیری کردند وتلاقی سیاستهای گوناگونی که کشورهای مختلف در این مورد اتخاذ می کردند رکود اقتصادی اوایل دهۀ 1930 را وخیم تر کرد و سرانجام منجر به آغاز جنگ جهانی دوم شد.

تحقیق بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری دانش آموزان

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر
عنوان کامل: رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری دانش آموزان
دسته: روانشناسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 93
+ همراه با پرسشنامه اختلالات رفتاری(فرم ارزشیابی رفتار دانش آموزان)
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این تحقیق به منظور بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید.پس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامة راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک فرزند پاسخ داده شده است.این پرسشنامه، مخصوص معلمان بوده و در چند مدرسة ابتدائی کرج به طور تصادفی توزیع شده است.معلمان برحسب آشنایی خود با انش آموزان تک فرزند و غیر تک فرزند پرسشنامه ها را تکمیل نموده اند.آزمودنیهای دانش آموز در این کار پژوهش بین 7 تا 12 سال سن داشته اند.در آخر پس از پایان کار و انجام محاسبات آماری از طریق روش آماری x2 (مجذور کا) مشاهده شده که x2 (6/06) بدست آمده بزرگتر از x2 جدول (5/671) بوده است.بنابراین بین تک فرزندی و اختلالات رفتاری رابطة معنی داری وجود دارد وسطح معنی داری آن برابر 5% p7 است.

ترجمه مقاله الگوریتم ابتکاری جدید برای مساله تخصیص واحد

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر
عنوان انگلیسی مقالهA New Heuristic Algorithm for Unit Commitment Problem
عنوان فارسی مقاله: الگوریتم ابتکاری جدید برای مساله تخصیص واحد
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تخصیص واحد  (UC) سیستم‌های قدرت مقیاس وسیع یک مساله پیچیدۀ بهینه‌سازی غیرخطی و نوع عدد صحیح مختلط با قیود مختلف است. این مقاله بر اساس اصلاح الگوریتم جستجوی هارمونی (HS) یک روش نوین و موثر برای حل برنامه‌ریزی راهبردی تخصیص واحد‌های تولیدی ارائه می‌کند. این الگوریتم در مقایسه با دیگر روش‌های تکاملی (EM) کاربرد آسانی داشته و در دستیابی به پاسخ بهینه در یک زمان مناسب توانمند است. روش پیشنهادی به کمک یک مجموعه داده‌‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. نتایج بدست آمده نیز با نتایج مقالات دیگر مقایسه می‌شود. نتایج عددی نشان دهنده کارائی و بهبود پاسخ از لحاظ هزینه و زمان اجرا در مقایسه با نتایج دیگر الگوریتم‌های قدرتمند بهینه‌سازی ابتکاری است. 
کلیدواژه‌ها:
تخصیص واحد، الگوریتم تکاملی، جستجوی هارمونی (HS)، توزیع اقتصادی

1. مقدمه
مساله تخصیص واحد یکی از مسئل مشکل بهینه سازی است که تحت قیود خاصی که از جانب سیستم و شرایط فیزیکی تحمیل می‌شوند تحت تاثیر قرار می‌گیرد. حل مساله تخصیص واحد از هر دو جنبه زمان اجرا و طرح صحیح و مناسب نیروگاه‌ها با حداقل هزینه حائز اهمیت است. در رابطه با این موضوع و حل مساله تخصیص واحد منابع متنوعی منتشر شده است. در ذیل به روش‌های مختلف حل مساله تخصیص واحد در نوشتجات اخیر اشاره مختصری شده است. لیست اولویت (PL) [1]-[2] به ترتیب صعودی واحدهای با هزینه بار کامل را اختصاص می‌دهد تا اینکه ابتدا واحدهای از لحاظ اقتصادی به صرف تخصیص داده شوند تا تقاضای سمت بار برآورده شود.
عنوان انگلیسی مقاله: A Novel Hybrid Network Architecture to Increase DG Insertion in Electrical Distribution Systems
عنوان فارسی مقاله: معماری شبکه هیبریدی جدید برای افزایش تعبیه تولید پراکنده در سیستم های توزیع الکتریکی
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های توزیع، یک تغییر عمیق را در رابطه با طراحی و قواعد عملکردشان به علت انتظار افزایش اتصال تولید پراکنده (DG) به شبکه، تجربه می کنند. در حقیقت مطرح شدن بازار برق و نگرانی رشد جهانی برای موضوعات محیطی منجر به توسعه عظیم DG ها شده است. شمار زیادی از DGها توانسته اند مسائل تکنیکی و مشکلات فنی شبکه های توزیعی که برای پخش توان دو جهته طراحی نشده اند را مرتفع نمایند. 
راه حل های موجود برای حل اتصالات حاشیه ای DG ممکن است مناسب نباشند. شبکه های توزیع به طور قطعی باید به سمت هوشمند سازی و قابلیت انعطاف پذیری بیشتر پیش بروند. دو روش ممکن برای رسیدن به این هدف عبارتند از معماری های جدید و ایجاد و توسعه سیستم های هوشمند.
این مقاله بر روی معماری های جدید و مدهای عملکرد تمرکز می کند. شبکه های توزیع شعاعی مرسوم و سنتی می توانند DGهای بیشتری را بوسیله مطرح کردن و معرفی کردن حلقه های ویژه مناسب، بپذیرند. 
یک ساختار هایبرید (ترکیبی یا چندگانه) جدید که قادر به عملکرد بصورت شعاعی و مشی (مشبکی) می باشد پیشنهاد می شود و به بریکرهای اتوماسیون و کلیدهای اتوماتیک تجهیز می شود که قابلیت اطمینان آن را بهبود می بخشد. همچنین یک الگوریتم هیریستیک (ابتکاری) برای ساختار این معماری جدید ، جهت تضمین ساختن استمرار و پیوستگی سرویس برای مشتریان و حداقل کردن هزینه کل، پیشنهاد می شود.
1- مقدمه
DGها، واحدهای کوچکی مبتنی بر یکی از منابع انرژی تجدید پذیر (همانند بادی و خورشیدی) و یا منابع مرسوم و سنتی (همانند موتورهای کوچک گازی و دیزل ژنراتورها) هستند. 
ظرفیت نصب شده DGها در امریکا به 10MW و در فرانسه به 12MW می رسد. امید است که در آینده ای نزدیک، نگرانی رشد مسائل محیطی جهت امنیت تغذیه، باعث شود که منابع تجدیدپذیر  محلی DG توسعه داده شوند. این منابع توان به شبکه های توزیعی که فقط برای پخش توانهای یک جهته از بالا دست به بار طراحی شده اند متصل می شوند.

ترجمه مقاله بهره وری انرژی و مجازی سازی سرور در دیتا سنتر ها

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ | رسول قاسمی | ۰ نظر
عنوان انگلیسی مقاله: Energy Efficiency and Server Virtualization in Data Centers: An Empirical Investigation
عنوان فارسی مقاله: بهره وری انرژی و مجازی سازی سرور، در دیتا سنتر ها
دسته: مهندسی کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به رشد نگرانی های مرتبط با مصرف قابل ملاحظه ی انرژی در دیتا سنتر ها، پژوهش هایی با هدف حرکت به سمت دیتا سنتر های سبز  و افزایش بهره وری انرژی در آنها صورت گرفته است. به طور خاص، مجازی سازی سرور   را می توان یک روش کارآمد برای یکپارچه سازی کاربرد هایی از چندین اپلیکیشن به یک سرور، و با هدف کاهش انرژی مصرفی دانست. اگرچه  یافته های کمی مرتبط با سربار مصرف انرژی و کاهش توان کاری برای سرور های مجازی در دیتا سنتر ها صورت گرفته است. در پژوهش حاضر، از روشی نوآور برای توصیف مصرف انرژی بر روی سرور های مجازی استفاده کرده ایم. یک روش تجربی نیز برای بررسی تأثیرات مجازی سازی سرور بر روی استفاده از انرژی در سرور های فیزیکی ارائه شده است. با جمع آوری و تحلیل داده ها، ما به یک ایجاد تعادل قابل ملاحظه ای بین کاهش انرژی و یکپارچه سازی سرور دست یافتیم و تأثیرات قطعی آنرا نیز مشاهده کردیم(مانند کاهش سربار انرژی و توان کاری). یک چنین توصیفی، بر مبنای اصول ریاضی برای یکپارچه سازی سرور در معماری دیتا سنتر های سبز می باشد.
1.مقدمه
با توجه با افزایش استفاده از محاسبات ابری، متأسفانه دیتاسنتر ها که یک نقشی اساسی را در محاسبات ابری بازی می کنند، انرژی زیادی مصرف می کنند. تخمین زده شده است که دیتاسنتر های ایالت متحده، 64 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریسیته در سال 2006 مصرف کرده اند. این یک رشد دو برابری را در مقایسه با سال 200 نشان می دهد و انتظار می رفت که تا انتهای سال 2012 نیز چنین مقداری ردش دوبرابری داشته باشد[11]. از این رو، چگونگی مهار مصرف بیش از حد انرژی به عنوان یک چالش کلیدی برای دیتاسنتر های آینده مطرح شده است.